frankenjeannetteinitalie.reismee.nl

Aankomst in de presidentiële suite

Eerst even schrijven dat we drie dagen verblijven in de presidentiële suite van ons hotel in Ferrara. Mijn Italiaans is nog niet van het niveau dat ik de reden van de upgrade begreep. Maar ach, we zitten nu in een suite met drie verdiepingen en 2 badkamers (maar geen kapstok of meeneem slofjes haha). Gratis fietsen tot onze beschikking dus daar hebben we vanavond al gebruik van gemaakt. Dus naast de 12910 stappen ook nog wat kilometers op de fiets. Anrwerpen is gevaarlijker om te fietsen hoor mam.

Goed we verlieten Mantova met lichte regen. Bij ons eerste doel San Benedetto Po scheen de zon weer uitbundig. Onder begeleiding van een privégids een Italiaanse uitleg gekregen in de Basilica en het grafmonument van Marilda van Conossa bekeken.

En toen door naar il mare, meer in het bijzonder Comacchio. Met een beetje (veel) fantasie waan je je in een toeristenarm Venetië. Zonder dollen het was de moeite van het bezoek waard.

En nu dus Ferrara. Morgen pakken we de fiets en gaan op ons gemak deze mooie stad verkennen.

Veel liefs

Jeannette

Morgen ook nog wat foto's uit Azië.

oma

fijn dat jullie genieten