frankenjeannetteinitalie.reismee.nl

Mantova en een nieuw "stappentellerrecord"

Airconditioning en isolerende ramen in de slaapkamer. Met enige verbazing zag ik dar er beneden ons raam vanochtend al een drukke markt was. Eerst ontbijten en dan ons in de drukte en de hitte begeven. Nog maar eens op zoek naar 'open schoenen' ter vervanging van de slecht zittende sandalen. En gevonden voor een zacht prijsje, sokjes er bij aan en ik voel me een stuk beter. Het zicht daarentegen. ...

We hadden een vol programma. Hiervoor moet je maar een kijkje nemen bij de foto's. Frank heeft de stad nog verder verkend in zijn eentje terwijl ik mijn nieuwe onderdelen even rust gunde. Een nieuw record voor hem; 19572 stappen.

Het was een dag vol cultuur. Als afsluiter van ons bezoek aan Mantova hebben we nog eens heerlijk gegeten bij Tiratappi.

Morgen trekken we verder, met een paar culturele tussenstops op weg naar Ferrara waar we tot maandag blijven.

Veel liefs

Jeannette


Reacties

Reacties

oma

doe een paar stappen minder ,maar geniet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!