frankenjeannetteinitalie.reismee.nl

Mantova

Na al het natuurschoon van het Lago Maggiore zitten we nu in het Centro Storico van Mantova. De stad die op de blogfoto staat afgebeeld. Het is warm in Mantova maar we hebben een fijn hotelletje met airco en in de smalle straatjes is het goed toeven in de schaduw.

En ook de terrasjes met hun parasols bieden een uitstekende rustplaats.

Goed na aankomst eerst ons hotel opgezocht, de tassen gedeponeerd en het 'gelovige deel' van de stad bekeken. De duomo, de Basilica di Sant'Andrea en de Rotonda di San Lorenzo. Vooral de plafonds in de twee kerken waren spectaculair.

Alle ellende die ik heb (gehad) met mijn Belgische provider Telenet en mobiel internet hier in Italië zal ik jullie besparen. Van "zeer begripvol" tot "we volgen het". Hun Italiaanse tegenhanger TIM kon het probleem ook niet oplossen. Ik wel; dankzij een Italiaanse simkaart heb ik mobiel bereik. Telefonisch ben ik wat moeilijker bereikbaar. Frank bellen in geval van nood is de boodschap.

Zometeen even een hapje eten en daarna krijgen jullie nog wat foto's.

Veel liefs Jeannette

Reacties

Reacties

Jan

Lekker hoor???, wifi wil toch wel????
Veel plezier!!??????

oma

Doe kalm aan , maar geniet maar lekker

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!